خانواده شهدای تروریستی کانون رهپویان وصال شیراز،خواستار قصاص شارمهد بدون توجه به جنگ تبلیغاتی رسانه‌های بیگانه شدند.
کد خبر: ۱۰۹۴۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰ 26 February 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: ۱۴ سال پیش در حادثه تروریسیتی حسینیه سید الشهدای شیراز ، ۱۴ انسان بی گناه به شهادت رسیدند که گروهک تروریستی تندر به سرکردگی جمشید شارمهد مسوولیت این حادثه را بر عهده گرفت ؛ حالا که دستگاه قضایی کشور حکم قصاص را برای این فرد صادر کرده برخی افراد خود فروخته با حمایت از جمشید شارمهد خواستار آزادی او شده اند .

این در حالی است که خانواده‌های داغدار بر قصاص قاتل عزیزان خود اصرار دارند و از پلیس بین الملل و مسئولان جمهوری اسلامی دستگیری حامیان سرکرده گروهک تروریستی تندر را خواستار شده اند.

 


بمب گذاری در کانون رهپویان وصال شیراز در سال ۱۳۸۷ و شهادت ۱۴ نفر و مجروح شدن بیش از ۲۰۰ نفر در این حادثه، تنها یکی از اقدامات جمشید شارمهد است.
جشمید شارمهد قصد انجام ۲۳ اقدام تروریستی داشت که موفق به انجام ۵ مورد آن شد.

هدایت و رهبری گروهک تروریستی تندر، ارتباط با مقامات و افسران اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی، انفجار در کفشداری حرم مطهر امام خمینی (ره)، تهیه بمب برای انفجار در حوزه علمیه آیت الله العظمی گلپایگانی و مباشرت در افشای اطلاعات طبقه بندی شده مختصات موشکی سپاه پاسداران از طریق رادیو ماهواره‌ای تندر از دیگر اقدامات و اتهامات جمشید شارمهد است.
در پی اعلام دادگاه کیفری مبنی بر قصاص شارمهد، رسانه‌های خارج نشین با راه اندازی جنگ روانی و بدون نام بردن از جنایات او، در پی فشار بر جمهوری اسلامی برای لغو این حکم شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار